Известие

Collapse
No announcement yet.

Моля помогнете - колата гасне и придърпва!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Моля помогнете - колата гасне и придърпва!!!

    здравейте.яко съм я закъсал...значи преди 1 седмица както си карам на раковска колата угасна и не искаше да запали...върти стартера но все едно няма бензин ... след 3 часа запали и със много силно прекъсване на работата на двигателя си ме прибра до нас където пред блока угасна тотално...отворих капака акумулатора се беше окислил около него имаше мн. засъхнала киселина ... днес купих нов акумолатор...ЗАПАЛИ поработи 20 мин. и пак изгасна и не иска да запали ...кабели ли са ... помпа ли е....извинявам се ако е имало такава тема преди ...
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 09:32.
    155 rlz

  • #2
    Ако е запалила веднага с новият акумулатор,вземи си виж динамото
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      С новия акумулатор,след като е загаснала,как върти?


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        Провери си налягането от горивната помпа.
        ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

        Comment


        • #5
          Акумулатора си го сменил напразно, както и не ръчкай по динамото.
          Симптомите са или за комутатор, тоест Тоци Бегали или бензинова помпа.
          Първо провери искрата как е!
          Препоръчвам ти да си провериш и опресниш буксите на бобините. Просто ги извади и напръскай със спрей.
          Ако имаш добра искра се насочи към помпата. Първо провери масата и дали идва добър ток от главното реле.
          Успех!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #6
            Най лесно е да замери как зарежда динамото с един мултицет и тогава да прави каквото и да било
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #7
              колега виж си бензиновата помпа и релетата-това първо,после ще го мислим!
              155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
              Powered by ...
              sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                Най лесно е да замери как зарежда динамото с един мултицет и тогава да прави каквото и да било
                Не го сбърквай де!
                Нали върти стартера, а не пали!
                Значи акумулатор, стартер и динамо са извън подозрение.
                Остават маси, релета, помпа!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  значи почистих всичко около дебитомера вадих бушоните прегледах свещите ... колата запали и когато не е на скорост няма проблем ... обаче на скорост при подаване на газ над 2 хиляди оборота придръпва много силно все едно свършва бензина ... възможно ли е да е от бензиновия филтър които е отпред или от този при задна дясна гума ?!?! този отпред не е сменяван ПОНЕ 5 години ... ?! П.С. след като загрее придръпването е по слабо ...
                  155 rlz

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщение
                    значи почистих всичко около дебитомера вадих бушоните прегледах свещите ... колата запали и когато не е на скорост няма проблем ... обаче на скорост при подаване на газ над 2 хиляди оборота придръпва много силно все едно свършва бензина ... възможно ли е да е от бензиновия филтър които е отпред или от този при задна дясна гума ?!?! този отпред не е сменяван ПОНЕ 5 години ... ?! П.С. след като загрее придръпването е по слабо ...
                    какъв е тоя филтър отпред колега?
                    155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
                    Powered by ...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfatras Покажи съобщение
                      какъв е тоя филтър отпред колега?
                      ами преди време ми се сцепи бензиновия маркуч ... когато го откачих видях нещо като филтър през които маркуча минава самото нещо "филтър ли е нз" е закачено под моторчето за бавни обороти под надписа "Туин спарк" от долу и е мн тегаво за сваляне и като го гледам не е сменяване доста преди да я взема алфата мисля че може то да се е запушило по някакъв начин защото при шофиране на скорост при подаване на газ колата глъхне и придръпва все 1 не достига бензин а пък отзат пуши много яко ...
                      155 rlz

                      Comment


                      • #12
                        Колега това за което ти говориш е клапана за излишното гориво и филтърчето за входното гориво. филтъра за горивото според мен е много трудно да се запуши (скоро ги сменях тези работи за това го казвам) по скоро ти се е задръстил клапана за излишното гориво или ако не е това проверявай първо помпата, тя е лесна за диагностика (ако имаш къде да ти измерят налягането разбира се т.е. бегай в сервиз за тая работа). Ако не се оправи от това отиваш на лошия вариант токове а там е малко по сложно защото има много неща които могат да ти сговнят живота (извинявам се за израза)......
                        При мен се оказа помпата но сега си имам още един комплект филтър и клапан за горивото, проверката на клапана е лесна само че ти трябва още един човек за 1 мин. Сложното е свалянето че е отдолу под колектора... ако се окаже това проблема свиркай ще ти пратя моите.... Иначе ако е другия филтър (до задната гума според мен колата ти няма да умре така изведнъж а ще имаш симптомите от много време така че откажи се от този вариант. Пожелавам ти успех и ще следя темата да видя как се развиват нещата по някога най големите проблеми се оказват съвсем смешни така че не бързай да се отчайваш....
                        Клапана е причина и да ти пуши яко колата защото излишното гориво не отива в резервоара а в цилиндрите сещай се за какво говоря
                        Last edited by Rider_alfa155; d.m.y г., 00:03. Основание: допълнение
                        sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                        Suzuki GSXR 750 W настоящ
                        Kawasaki KZ 440A вече бивш

                        Comment


                        • #13
                          започвам да си мисля че е сцеен въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа - за да пуши явно иде повечко бензина и като не се мери вярно въздуха става баш така.
                          Ако е здрав въздуховода, трябва да се проверят маншоните на всмукателния колектор и на последно място вакуума на регулатора, дали маркучето е здраво.


                          Даването на газ, води до пристрастяване!
                          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                          Volvo V50 2.0D by RuBig

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                            започвам да си мисля че е сцеен въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа - за да пуши явно иде повечко бензина и като не се мери вярно въздуха става баш така.
                            Ако е здрав въздуховода, трябва да се проверят маншоните на всмукателния колектор и на последно място вакуума на регулатора, дали маркучето е здраво.
                            Съгласен съм с теб то гофрирания маркуч така или иначе трябва да се свали за да се стигне до клапана (регулатора за който ти говориш) а маншоните се виждат и без да се свалят поне едната им страна. Ако колегата реши да си улесни живота и да свали колектора ще е най добре за него. Като разглобява да огледа маркуча и маншоните....
                            P.S. Няма логика при сцепени маркучи да пуши колата понеже влиза повече въздух от колкото гориво това е мое мнение поправете ме ако греша
                            Last edited by Rider_alfa155; d.m.y г., 00:15. Основание: допълнение
                            sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                            Suzuki GSXR 750 W настоящ
                            Kawasaki KZ 440A вече бивш

                            Comment


                            • #15
                              .

                              Така..........
                              Значи,симптомите ти са за заминаваща помпа вследствие на запекъл бензинов регулатор и довелото последствие от свръх налягане в рейката.Последвалите придърпвания,невъзможност или трудност при палене са от сдалия багажа(пробит,скъсан) маркуч излизащ от помпата и влизащ в медната серпентина в кошницата.
                              Често срещан проблем при застаряващите 155-ци.
                              Започва да се изразява първоначално в повишаване на разхода на бензин и довеждащ до пробив в пътищата в резервоара (те са най-натоварени поради близоста им до помпата и двустранната атака на бензина-вътре в тях и отвън от парите и пличкащия се бензин) и блокиране на ексцентичния ролков нагнетател в помпата.
                              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                              Comment

                              Working...
                              X